Wednesday 22 June 2011

Salam 1 Malaysia

Picture0033

slm smua, otak aku time ni tgh sempit, ketat, mampat, (sbbnya rahsia) dan oleh krana smua sebab2 ni la yg aku ambk kputusan nk buat blog…mebi  dngn blog ni aku dpt ‘release’ ckit tekanan aku…

aku dh sbulan kat UiTM Merbok yg aku amat syg ni, aku dh jmpa rmai jnis org yg aku xpnh jmpa…
yg laki ngn cra k-popnya, xksah la yg kurus, gemok, buntal, pendek, tinggi…tp still hensem la, I admit it…
yg pmpuan ngn “tudung yuna” diorg…ayu sgguh aku tgk...
tp sorg je yg ttmbat di hati…Red heartxpyh la nk tau k..Don't tell anyone smile

lecturer2 kat sni pon smua baik2, sng nk blajar, slesa ngn diorang, kwn2 pn baik sngt, yg laki sporting, yg pmpuan peramah n lmah lmbut, xjmpa tomboi lg stakat ni (hrp2 xjmpa la…)….

ok, stakat ni dlu la…
mebi aku xkn post apa dlm msa tdekat tp insyaAllah aku cuba isikn blog aku ngn bhn2 yg best,
lgpn aku pn xreti sngt bab2 nk bwt blog ni, bru je blajo…

adios!!

1 comment:

  1. salam 1 malaysia jugak !!!
    :]...aiceceh...sepa la ayu tu??..kih3...

    ReplyDelete